Co nowego?

Witamy w WarszawaRP

Dołącz do nas teraz, aby uzyskać dostęp do wszystkich naszych funkcji. Po zarejestrowaniu się i zalogowaniu będziesz mógł tworzyć tematy, publikować odpowiedzi w istniejących wątkach, przyznawać reputację innym członkom, uzyskać własny prywatny komunikator i wiele, wiele więcej. Jest to również szybkie i całkowicie darmowe, więc na co czekasz?

Regulamin - Forum

Status
Zamknięty.

WARSZAWARP​


Przed rozpoczęciem korzystania z forum każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się, zaakceptowania oraz bezwzględnego przestrzegania wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.

Definicje / Legenda


Właściciel – osoba fizyczna, która posiada pełne prawa własności do Forum. Jest odpowiedzialna za ogólne zarządzanie i nadzór nad funkcjonowaniem Forum, w tym za zapewnienie jego zgodności z obowiązującymi przepisami prawa. Właściciel ma decydujący głos we wszystkich sprawach forumowych. Aktualnym głównym właścicielem forum jest @MaxWhitepl

Administrator Forum – osoba posiadająca najwyższe uprawnienia na Forum, odpowiedzialna za jego prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z obowiązującym prawem. Administrator zarządza działaniem Forum, nadzoruje przestrzeganie regulaminu. Wykonuje swoje obowiązki zgodnie z wytycznymi właściciela Forum i jest kluczowym punktem kontaktowym dla moderatorów i użytkowników w sprawach administracyjnych.

Moderator Forum – osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku i ładu na Forum. Moderator monitoruje aktywność użytkowników, dba o przestrzeganie regulaminu oraz podejmuje odpowiednie działania w przypadku naruszeń, takich jak edytowanie lub usuwanie postów, ostrzeganie użytkowników, a w skrajnych przypadkach – banowanie kont. Moderator pełni funkcję mediatora w konfliktach między użytkownikami i wspiera Administratora Forum w zapewnieniu bezpiecznego i przyjaznego środowiska dyskusji.

Użytkownicy Forum dzielą się na:

  • Gości – osoby, które nie dokonały pełnej rejestracji, ale zaakceptowały Regulamin i mogą korzystać z niektórych funkcji Forum, głównie przeglądać treści udostępnione przez Administratora.
  • Zarejestrowanych – osoby, które dokonały pełnej rejestracji, zaakceptowały Regulamin i mogą korzystać ze wszystkich funkcji i działów Forum, w tym posiadać i używać Konta Użytkownika.

Konto Użytkownika - wydzielona przestrzeń pamięci w systemie informatycznym Forum opisana unikalnymi: loginem i hasłem wraz z przekazanymi podczas rejestracji pozostałymi danymi identyfikacyjnymi. Konto Użytkownika składa się z profilu i wizerunku, np. zawierającego Avatar, Sygnaturę, Rangę oraz inne dane.

1 Postanowienia Ogólne

1.1. Rejestrując się na forum warszawarp.space/forum akceptujesz niniejszy Regulamin oraz gwarantujesz jego przestrzeganie, jednocześnie wraz z pierwszym tematem/postem zdajesz sobie sprawę z konsekwencji jego złamania.
1.2. Forum przeznaczone jest dla osób, które: ukończyły lat 13 i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych lub, w razie potrzeby, wyznaczonego opiekuna prawnego, który wyraził stosowną zgodę.
1.3. Kopiowanie, modyfikowanie, dystrybucja, wyświetlanie publiczne, przedrukowywanie, licencjonowanie, sprzedaż, wymiana, przekazywanie treści i danych Forum lub jego składników bez pisemnej zgody Administratora – jest bezwarunkowo zabronione.
1.4. Forum zastrzega sobie prawo do usunięcia każdej treści, która narusza regulamin Forum. Administracja i Moderacja Forum nie odpowiada za treści umieszczane przez użytkowników, ale dołoży wszelkich starań, aby usuwać treści łamiące regulamin w jak najszybszym czasie.
1.5. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do kontrolowania treści wypowiedzi i ich modyfikowania a nawet do usuwania. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo dostosować treść posta/wpisu w taki sposób aby była ona zgodna z zasadami określonymi w regulaminie.
1.6. Posty tworzone nie czytelnie lub będące przeklejone bez żadnych zmian mogą zostać usunięte przez Administratorów lub moderatorów
1.7. Wszelkie formy obrażania, poniżania lub przeszkadzania administracji w wykonywaniu jej obowiązków jest surowo zabronione. Prowokowanie lub podżeganie do takich działań również będzie traktowane jako naruszenie regulaminu i podlegać będzie surowszym karom, włączając w to ostrzeżenia, blokady konta lub nawet permanentnym banem.
1.8. Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych przez Administratora oraz partnerów forum, na zasadach określonych w polityce prywatności.
1.9. Użytkownik, publikując treści na Forum, udziela Forum niewyłącznej, bezterminowej, nieodwołalnej i sublicencjonowanej licencji na korzystanie z tych treści w celach związanych z funkcjonowaniem Forum, w tym ich przechowywanie, wyświetlanie, modyfikowanie, publiczne prezentowanie i dystrybucję. Użytkownik zachowuje osobiste prawa autorskie do opublikowanych treści.
1.10. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że opublikowane przez niego treści mogą zostać zachowane i wyświetlane na Forum przez nieokreślony czas. Forum zastrzega sobie prawo do odmowy usunięcia treści, chyba że są one sprzeczne z prawem, regulaminem lub wyraźnie naruszają prawa innych osób.
1.11. Użytkownik ma prawo do zmiany swojej nazwy Użytkownika (loginu) w ustawieniach profilu.
1.12. Zabrania się reklamy, zamieszczania reflinków lub podobnych treści na forum.
1.13. Korzystanie z Forum jest zawsze bezpłatne.

2 Rejestracja Konta i Korzystanie z Forum

2.1. Rejestracja konta jest dobrowolna. Każdy użytkownik ma prawo do posiadania tylko jednego konta. W przypadku stwierdzenia naruszenia tej zasady, konto zostanie zablokowane permanentnie.
2.2. Zabrania się udostępniania swojego konta innym osobom. Dana osoba odpowiada za swoje konto.
2.3. Rejestrując się na Forum, zgadzasz się na przestrzeganie niniejszego Regulaminu, potwierdzasz zapoznanie się z polityką prywatności oraz opcjonalnie wyrażasz zgodę na otrzymywanie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., Nr 144 poz.). Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych nie jest warunkiem rejestracji na Forum i może być wyrażona lub cofnięta w dowolnym momencie.
2.4. Każdy użytkownik ma prawo żądać usunięcia konta, wysyłając wniosek na kontakt z nami zgodnie z przepisami Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

3 Zabrania się


3.1. Pisania niezrozumiałych postów, WIELKIMI LITERAMI, zbędnego cytowania i nadmiernego formatowania tekstu, celowego nabijania postów, odświeżania starych tematów bez powodu.
3.2. Ujawniania Danych osobowych oraz prywatnej korespondencji innych użytkowników bez ich zgody.
3.3. Publikowania jakichkolwiek treści, które są uznawane przez polskie lub międzynarodowe prawo za nielegalne lub karalne, w tym:

  • nieprzyzwoitego słownictwa,
  • pornografii,
  • przemocy i drastycznych treści,
  • nielegalnego oprogramowania, w tym technik łamania danych, cracków, keygenów i wirusów,
  • warezu,
  • symboli i treści obrażających uczucia religijne,
  • nienawiści rasowej i etnicznej,
  • treści naruszających dobre imię osób publicznych poprzez publikację kłamliwych lub niesprawdzonych informacji,

3.4. Celowego wywoływania konfliktów, prowokowania oraz irytowania innych użytkowników w celu wyprowadzenia ich z równowagi.
3.5. Rejestrowania loginu Użytkownika bardzo podobnego do już istniejących w celu podszycia się pod inną osobę.
3.6. Udostępniania wszelkich treści z ukrytych działów do których dostęp mają tylko wybrane osoby.
3.7. Działania na szkodę forum lub całej gry.
3.8. Wyręczania Administracji oraz Moderatorów z ich obowiązków (np. pisanie specjalnych wątków, że dany temat nie został zablokowany). W takich sytuacjach prosimy skorzystać z opcji "zgłoś" lub napisać prywatną wiadomość do Administracji.
3.9. Upubliczniania niepożądanych treści, definiowanych powszechnie jako "spam", "troll", "flood" lub prowadzenia dyskusji niezwiązanych z treścią tematu.
3.10. Wszelkich form wyzywania, nękania, prześladowania, chamstwa oraz poniżania w kierunku innych użytkowników forum. Naruszenie tego punktu może skutkować ostrzeżeniem, blokadą konta lub permanentnym wykluczeniem z forum.
3.11. Nadmiernego używania wulgarnego języka. Chociaż pojedyncze wulgarne słowa mogą być tolerowane w pewnych kontekstach, ich nadużywanie będzie karane.

4 Tematy oraz posty


4.1. Przed założeniem nowego tematu lub postu każdy Użytkownik jest zobowiązany do zapoznania się z zawartością danego działu oraz zawartymi w nim wzorami i regulaminami.
4.2. Tematy, których treść jest niezgodna z tematyką danego działu zostaną przeniesione w odpowiednie miejsce lub usunięte (przeniesione do kosza).
4.3. Zabrania się wypowiadania w skargach osobom, których dana skarga nie dotyczy. Mogą się wypowiadać: składający skargę, oskarżony, ewentualni świadkowie oraz wyższa administracja danego serwera.
4.4. W jakichkolwiek podaniach na jakiekolwiek stanowisko każdy użytkownik musi podać minimum 3 sensowne argumenty na TAK lub na NIE. Argumenty muszą być merytoryczne, logiczne i odnosić się bezpośrednio do kwalifikacji, doświadczenia lub zachowania kandydata. Niedopuszczalne są posty zawierające niepoważne, obraźliwe lub wulgarne argumenty. Posty niespełniające tych wymogów będą usuwane, a użytkownicy je zamieszczający mogą zostać ukarani zgodnie z regulaminem forum.
4.5. Użytkownikom zabrania się odpowiadania na swoje własne podania. Wszelkie poprawki lub dodatkowe informacje należy wprowadzać za pomocą opcji edytuj.
4.6. Wytykanie innym użytkownikom złamania regulaminu w postach, tematach jest zabronione. W takich przypadkach należy skorzystać z opcji "Zgłoś", aby przesłać zgłoszenie do administracji.
4.7. Zabrania się składania podań na jakiekolwiek stanowiska w strukturach forum, jeśli na koncie znajdują się aktywne ostrzeżenia. Zakaz ten nie dotyczy rang związanych z serwerami.
4.8. Tytuł tematu powinien jasno odzwierciedlać jego tematykę, nie wolno stosować clickbaitu i wprowadzania w błąd. Wszystkie wątki muszą być związane z tematyką Forum i nie mogą być powielaniem już istniejących wątków.
4.9. Tematy oraz Posty powinny być pisane w jasny i zrozumiały sposób, zgodny z polską gramatyką i ortografią. Nie wolno stosować skrótów, slangu lub innych niezrozumiałych sformułowań.

5 Profil Użytkownika


5.1. Sygnatura ma ograniczoną liczbę grafik wyznaczonych przez przywilej grupy oraz mieć odpowiednią wielkość.
5.2. Profil użytkownika nie może zawierać treści niezgodnych z regulaminem.
5.3. Hasło użytkownika ma charakter poufny, jest zakodowane i nawet administrator nie jest w stanie go odczytać.
5.4. W przypadku zapomnienia hasła oraz adresu email do konta, należy wysłać prośbę na warszawarp@phenixhosting.pl lub zgłosić się poprzez discord do nas.

6 Kary / Ostrzeżenia


6.1. Za łamanie zasad niniejszego regulaminu Użytkownik może otrzymać ostrzeżenie (tzw. warn, kara, ban).
6.2. Do nałożenia kary ma prawo każda osoba posiadająca uprawnienia moderacyjne (zwana dalej „Moderatorem”).
6.3. Użytkownicy nagminnie, lub w sposób rażący naruszający postanowienia regulaminu otrzymają: pouczenie, ostrzeżenie, zawieszenie, blokadę lub usunięcie konta.
6.4. Administratorzy i Moderatorzy mają prawo do zastosowania wobec Użytkownika naruszającego zasady określone w Regulaminie następujących kar:

  • Pouczenie Użytkownika – zwrócenie uwagi na naruszenie w poście, w prywatnej wiadomości lub na chatboxie.
  • Ostrzeżenie Użytkownika – nałożenie kary poprzez opcję „Ostrzeż", co skutkuje pojawieniem się informacji o ostrzeżeniu w profilu Użytkownika.
  • Zawieszenie Użytkownika – zablokowanie możliwości publikowania wpisów na określony czas.
  • Ban na forum – całkowite zablokowanie dostępu do forum na określony czas lub na stałe.
  • Usunięcie konta Użytkownika – całkowite usunięcie konta Użytkownika z forum.

6.5. Każdy Użytkownik może sprawdzić historię ostrzeżeń w jego profilu.
6.6. Decyzja o interpretacji naruszenia oraz przyznaniu odpowiedniej kary należy do Administratora i Moderatora.
6.7. Wykupienie ostrzeżenia, możliwe jest miesiąc po jego otrzymaniu.
6.8. Jeżeli użytkownik nagminnie łamie ten sam punkt regulaminu, kara może być zmieniona na większą, nie kierując się tabelą kar.
6.9. Po otrzymaniu ostrzeżenia lub kary użytkownik ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku ewentualnego nieporozumienia. Po tym czasie ban staje się ostateczny i nie podlega dyskusji ani negocjacjom ze strony innych użytkowników. Wyjątkiem jest możliwa decyzja Właściciela forum o ewentualnym zdjęciu kary lub ustalenie braku możliwości odwołania.
6.10. Użytkownicy są informowani, że tabela kar może nie być zawsze aktualna, a kary są przypisywane zgodnie z regulaminem forum. Administratorzy i Moderatorzy mogą nałożyć kary dostosowane do specyfiki naruszenia, nawet jeśli nie są one dokładnie określone w tabeli kar.

PEŁEN TERAFIKATOR JEST NA SAMYM DOLE POSTU


7 Postanowienia końcowe


7.1. Administracja zapewnia, iż dołoży wszelkich starań, aby Forum działał w sposób ciągły i bezawaryjny.
7.2. W sprawach uwag, komentarzy i działań dotyczących funkcjonowania Forum prosimy o kontakt z właścicielem strony @MaxWhitepl
7.3. Nękanie oraz groźby w stronę innego użytkownika forum, podchodzą pod odpowiedzialność karną (blokada permanentna na forum + udostępnienie danych osobowych organom ścigania).
7.4. Kwestie, które nie zostały uregulowane w niniejszym regulaminie zostaną rozpatrywane indywidualne przez Administrację.
7.5. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w dowolnym momencie. Użytkownik nie akceptujący zmian Regulaminu zobowiązany jest do zaprzestania korzystania z forum.
7.6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Użytkownika z jego nieprzestrzegania.
 
Ostatnia edycja:

MaxWhitepl

Nowy
Członek Załogi
Właściciel
Dołączył
13 Grudzień 2024
Posty
4
Ocena reakcji
0
Wiek
24
Miasto
Świdnica
Website
phenixhosting.pl
Punkty
0

TERAFIKATOR KAR​


Powód​
Typ kary​
Rozwinięty Powód Ostrzeżenia​
ProwokacjaOstrzeżeniePublikowanie różnego rodzaju treści celem sprowokowania innego użytkownika forum
ReklamaBan permanentnyReklamowanie bez zgody administracji
Bezsensowne wypowiedzi w podaniach OstrzeżenieOsoba wypowiada się w danym podaniu bez wiedzy na jego temat
Spam zgłoszeniamiBan czasowyNotoryczne spamowanie zgłoszeniami niemającymi podstaw do ingerencji administracji, będą karane ostrzeżeniami.
SpamMute czasowyPost o niskiej wartości, nic nie wnoszący do tematu. lub tworzenie masowo postów.
Nadużywanie WulgaryzmówOstrzeżeniePosługiwanie się nadmierną ilością wulgaryzmów.
Treści niewłaściweBan permanentnyPublikowanie treści niezgodnych z regulaminem Forum takich jak gore/porno itp
PlagiatOstrzeżeniePrzypisywanie sobie cudzej pracy.
Kłótnie / ObrazaOstrzeżenie / Mute czasowyUczestnictwo w kłótni lub obrażanie innego użytkownika
TrollingOstrzeżenie / Mute czasowy / Ban permanentny*Publikowanie nie wartościowej treści celem sprowokowania użytkownika.
Wyłudzanie / próba oszustwaBan permanentny*Wszelkie próby oszukania innego użytkownika oraz wyłudzanie poufnych danych.
Udostępnianie danych / wizerunku użytkownikaBan permanentny*Publikacja zdjęć lub danych osobowych innego użytkownika.
Wirus / KeyloggerBan permanentny*Udostępnianie szkodliwego oprogramowania.
MultikontoBan permanentny (Multikonta)Używanie więcej niż jednego konta.

* - Bez możliwości odwołania się
 
Status
Zamknięty.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape5
shape6
Do góry Bottom